Monday, June 20, 2011

სასწავლო პროექტი

Նախագծի անվանումը
Բնություն-հասարակություն փոխհարաբերությունները
Նախագծի հիմնական  թեման
Բնական միջավայրի էկոլոգիական հավասարակշռությունը ևդրա խախտմխն  պատճառներն ու հետևանքները:
Նախագծի նպատակը
Աշակերտներին ներքաշել ավելի խորացված  ուսուցման ,գիտակցելու  թե ինչ է թթվային անձևը,սմոգը, «Ջերմոցային էֆեկտը»ևինչպես պայքարել մարդկությանն սպսռնացուղ չարիքի դեմ:







Նախագծի էֆէկտիվությունը
Աշակերտները ավելի լավ կծանոթանան՝քարոլորտի,մթնոլորտի, ջրոլորտի ևկենսոլորտի ռացիոնալ օգտագօրծման ևպահպանման առանձնահատկություններին:













Մասնակիցների հասակը
Բազային աստիճան ,10-րդ դա
Նախագծի տևողությըւնը
8 դասաժամ
Սպասվող արդյունքը
Աշակերտները նախագիծը պետք էներկայագնեն  համակարգչային  շնորհանդէսով,թեմաները ներկայագնեն հստակ , ճիշտ , տպավորիչ և իրենգ գիտէլիքները կարողանան օգտագօրծել կյանքում
Նախագծի ռեսուրսները
Համակարգիչ ,ինտերնետ, թուղթ, մատիտ և գիտելիք
Նախագծի ընթացքը
Աշակերտներին մատուցել
և հասկացնել . 1Մատդուև բնության փուխհարաբերությունը:2 բնության նշանակությունը  մարդկության համար:3Մարդու ազդեցությունը բնության վրա :4համաշխարհային բնապահպանական ռազմավարությունը:
Առարկաների, առարկայական խմբերի կապը
Բնագիտական առարկաներ՝աշխարհագրություն,քիմիա , ֆիզիկա,կենսաբանություն,աստղագիտություն,մաթեմատիկա:
Նախագծիհեղինակ
Ելենա Պետրոսյան
Հեղինակի էլ   փոստը
Նախագծի վեբ-էջ

Առարկա
Աշխարհագրություն

Դասավանդող ուսուցիչ
Ելենա Պետրոսյան

Դասարան,աստիճան
XI դասարան, բազային աստիճան

Դասի թեման
Տարածաշրշաններ

Աշակերտների քանակը
8 աշակերտ

Դասի տևողությունը
4 դասաժամ

Դասի նպատակը
Աշակերտը պետք է իմանա թե ինչ է տարածաշրջանը,ինչպես և ինչու է աշխարհը բաժանված տարածաշրջանների:Պետք է իմանա մի քանի տարածաշրջանի անվանում :Քարտեզի օգնությամբ առանձնացնի որոշ տարածաշրջաններ և ներկայացնի թե ինչ պետություններ են ներառված այդ տարածաշրջանում

Պարագաներ
Քարտեզ,համակարգիչ՝միացված համացանցին,դասագիրք,տետր գրիչ

Դասի ընթացքը
5-րոպե տրամադրել դասի ամփոփմանը,15-րոպե կատարել նախորդ դասի հարցում՝3-4 աշակերտի:15-ր բացատրել նոր դաս ,հանձնարարել տնային աշխատանք:Մնացած ժամանակը կատարել դասարանական աշխատանք,խմբային աշխատանք:


No comments:

Post a Comment